onsdag 16 december 2009

London bejbi

Nu har jag äntligen sorterat lite bland mina London-bilder. Här kommer ett urval av fotona från lördagskvällen, då vi röjde loss ordentligt!

Kvällen började på en italiensk restaurang där vi åt trerätters. Sen gick vi vidare till en typisk engelsk pub som låg runt hörnet. Här poserar jag, Karin och Jessica före ett par glas. Därför såg vi fortfarande ganska sansade ut.

Vi blev väldigt populära bland lokalbefolkningen. Eller i alla fall bland kvarterets A-lagare.

Det här är min favoritbild från helgen! Ove, FFABs VD, byter kontaktuppgifter med en söt engelsman, Julia står bredvid och dricker öl och ser bitter ut...

Nu har vi förflyttat oss till Cosmopol där vi lyckades få ett eget rum med bar och dansgolv. Det var nog tur för barens andra gäster!

Waaaaa! Jag och Julia gillar kameran.

Susanne kör sina discomoves!

Hellooo shooooe....

Niklas och jag röjer loss! Den här bilden är faktiskt från kvällens andra besök på Cosmopol, bra ställe med andra ord!

1 kommentar:

Julia-Tankestorm sa...

Hahahaha "Ja ä int bitter" :D