onsdag 27 januari 2010

Thailand

Kom hem från Thailand för en vecka sen, och längtar fortfarande tillbaka. Det har varit helt underbart! Här kommer några bilder från semestern, som jag har valt ut helt slumpartat. Det är sjukt svårt att välja ut några få bilder som ska representera resan. Så jag lät bli att fundera så mycket och bara tog några, resten ser ni på facebook.

Den stora anledningen till att vi åkte till Thailand just nu, Sofie och Bambis fina bröllop.

Nej, inte dags för oss riktigt än.

Party på Phi phi!

Jag snorklade för första gången. De andra var minst lika roade som jag.

Dök även för första gången någonstans runt Maya Bay. Ja det är där the Beach spelades in...

Härliga Long Beach.

Det var helt galet att åka Tuk tuk i Bangkok.

Drinkar på Ben och Dannies nyöppnade restaurang Hyde and Seek.

Grym utsikt på 62'e våningen på Vertigo Sky Bar.

Nu ska jag börja spara mina slantar, så att jag kan åka iväg på semester snart igen!

2 kommentarer:

MiaShopping sa...

Thailand är underbart! Vi åker om två veckor :)

Anna Nilsson sa...

Åh så härligt!