lördag 10 april 2010

Inte vilken lördag som helst

Idag har Jonas och jag varit tillsammans i hela åtta år! Ändå är det inte honom jag vaknar upp med idag utan den här jäntan:

Det är faktiskt inte första gången jag vaknar hemma hos Sandra då Jonas och jag har "anniversery" utan det hände även för två år sedan då jag precis flyttat till Stockholm (Jonas flyttade ju inte upp förrän en månad senare).

Bilden är från igår då vår lilla after work/födelsedagsmiddag (för Sandra) på Indira förlängdes och blev en helkväll. Kom "hem" runt fyra inatt, men känner mig förvånadsvärt pigg idag. Kanske är det för att jag får ligga kvar på soffan vid datorn och tv:n medan Sandra fixar varma mackor till frukost...

Dagen kommer iallafall avslutas tillsammans med Jonas. Ikväll ska vi fira på Fondueboden!

Inga kommentarer: