torsdag 4 december 2008

Varning för gnällapan.

Jag är en riktig gnällapa just nu, värre än vanligt. Är inte sjuk längre (som i att stanna och snora i sängen), men känner mig fortfarande ganska utmattad vilket gör att jag inte är stresstålig någonstans.

Just nu är det mer att göra än vanligt på jobbet pga korta lämningar, juletid på gång och flytt av hela kontoret. Inget av det gör saken bättre. Däremot var mina snälla jobbarkompisar (Tack Mira och Susanne) gulliga nog att lova att flytta mina grejer i morgon bitti, vilket för mig innebär sovmorgon och lite uppladdning inför dagen.

Idag efter lunch var vi inne en sväng på det nya kontoret och tjuvkikade. Det var riktigt fräscht och fint! Ska bli härligt att svassa in där varje morgon. De rena golven, röda fondväggarna, och nya möblerna borde ju även hjälpa till i arbetet!

Inga kommentarer: