torsdag 19 februari 2009

I will surivive! (men jag saknar dig Hank Moody)

Den senaste veckan har serien Californication varit min drog. Jag har lyckats maraton-glo på två säsonger...men nu igår kväll tog det slut på avsnitt. Vad ska jag nu göra med mitt liv? Hur klarade jag mig förut?
Jag kommer ihåg en serie jag fullkomligt älskade när jag var liten/yngre. När serien tog slut hade jag precis samma känsla som den jag har över Californication nu, fast tusen gånger värre. Allt sånt där var ju mycket känsligare när man var liten. Numera vet jag ju innerst inne att jag kommer orka leva vidare.
En annan sak om när man var liten....man hade grymt dålig smak.

3 kommentarer:

Anonym sa...

AnaBanana, det är ju Milla Jovovich! Hon i vitt som ska föreställa typ "drömtjejen". Blott 14 år gammal upplyste IMDB mig om! Gud vad jag var avis på hennes hår på den tiden... Gah!

Anna Nilsson sa...

Ja jag såg det, alltid lika kul att hitta folk i gamla filmer, serier osv som blivit kända på äldre dar!

Mia sa...

Hahaha, hade helt glömt bort den serien! :)