tisdag 20 oktober 2009

Val av herrbetjänt

Nu när vi flyttat kan jag äntligen tillåta mig själv att börja gå i inredningsaffärer igen. Igår var jag på Bolagret och Åhléns och botaniserade.
Det är konstigt hur mycket saker man upptäcker att man "behöver". Bland annat är jag i "stort behov" av en herrbetjänt. Eller rättare sagt, jag tycker att Jonas är i stort behov av en eftersom hans kläder ligger slängda lite överallt. Jag köpte ingen, men fotade dem med min kassa mobilkamera så att jag kunde gå hem och fundera lite.

Vilken tycker ni är finast? Det lutar åt stegen från Åhléns. Eller så sparar jag hundralapparna och låter honom få tillgång till min chairdrobe.

8 kommentarer:

jennie sa...

stegen e ju snyggast! men mest praktisk e nog bild 1. Tycker jag!

Mia sa...

Jag tycker att bild nummer 1 är snyggast, tätt följd av stegen. Man kan ju hänga tidningarna m.m. på stegen oxå....

Malin sa...

Hmm... jag vet lätt vilken du ska välja :)

Anna Nilsson sa...

Jaså, vilken? Och vilken Malin är du?

Anonym sa...

Hej, jag hittade din blog när jag letade efter herrbetjänt på nätet. Den på bild ett var jättefin! Var har du hittat den?

mvh
Anna

Anna Nilsson sa...

Den är från Bolagret.

Anonym sa...

Undrade också vad det var för herrbetjänt på bilden! Jättefin! Nu har jag till slut hittat den. Heter "SVAN Handuksställ" från Bolagret.

Anna Nilsson sa...

Oj förlåt, har jag glömt svara!