lördag 17 juli 2010

På tal om ingenting.

"Vet du vad det här är?", säger jag och gör min hand till en klo och grymtar monsterljud mot hans mage.
Jonas vrider sig och stånkar och vill verkligen inte bli kittlad.

"Jag ska bara äta lite innan jag lägger mig", svarar jag snällt UTAN att kittla honom. Fatta vad jobbigt jag tyckte det var efter den uppladdningen.

"Jag kanske somnar innan du lägger dig", konstaterar han.

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag svarade, men mitt svar var anledningen till att jag skrev det här inlägget. Det var något riktigt bra (tror jag), men all rosé jag har i kroppen har fått mig att glömma.

Fan.

Nu ska jag käka, och lägga mig. Inget monster, ingen mer kittling.

1 kommentar:

Systeryster på väg att somna om... sa...

Hahaha, härligt Anna! Nu är det semester!