torsdag 26 augusti 2010

London

Helgen i London var härlig och galen. Så galen att jag inte orkat göra något annat än att jobba i veckan. Jag är ett vrak helt enkelt. Tydligen var jag även ett vrak när jag packade inför resan då jag glömde minneskortet till kameran. Big mistake (som de skulle säga det over there)! Som tur är (?) så hade både Nathalie och Mira kameran i högsta hugg. Här är några av Miras bilder:

Vi kom fram till London (Shoreditch) sent på fredagkvällen. Så det blev en sen men trevlig middag på Pizza East som efterföljdes av lite mousserande på the Light.

Ärligt talat så kommer jag inte ihåg var det här är någonstans, jag har som vanligt ganska dålig koll på läget. Men jag kommer ihåg att ciabattan var en av de godaste mackorna jag har ätit. En annan bekännelse är att jag valde just ciabatta som bröd för att jag inte uppfattade någon av de andra brödsorterna när biträdet räknade upp dem på engelska.

Jag och Nathalie framför en cool vägg.

På kvällen var vi ute på en rejäl pubrunda. Inte så många olika pubar, men vi festade rejält på de få vi besökte. :)

Jag hade roligt, jag lovar.

Ett litet hopp between bars.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Gud vad mysigt det var!