tisdag 2 november 2010

Götelaborg!

I helgen var jag ju och hälsade på Malin i Göteborg. Jag kom fram vid 19-tiden på fredagen och då gick vi och åt tapas, gick runt på några barer och hade en väldigt mysig kväll. Sen på lördagen gick vi i lite affärer och åt lunch med min brorsa som också var i Götet dagen till ära. Lite otur hade vi dock, någon hade ju bombhotat Nordstan. Så jag ville inte hänga med brorsan alltför mycket, det hade varit illa om två av tre syskon hade försvunnit samma dag.

Bästa bilden på Malin, Martin och ?.

Lördag kväll. Jennie, Frida och Sandra har anslutit och vi är på väg till en Halloweenfest.

Eftersom vi inte kände någon på festen försökte vi hålla en låg profil. Not.

Posing i trappan inne på Sticky fingers.

Jag avslutar med den här bilden från spårvagnen på väg hem, personen till vänster vill antagligen vara anonym, hon till höger är såklart Frida.

Inga kommentarer: