torsdag 6 januari 2011

Det sista av 2010

Uj uj, vilken dålig bloggare jag varit nu ett tag. Julen och nyåret liksom bara försvann. Dessutom är min mobil trasig så jag har inte kunnat blogga från den.

Vad har hänt sen sist då? Julen tillbringade jag med familjen och vännerna i Halmstad (det tar alldeles för lång tid att sammanfatta den härliga helgen, så jag hoppar helt enkelt över julen), och nyårshelgen här i Stockholm. Det blev en del aktiviteter under nyår som bowling, skidåkning, träning och såklart lite festande.

På nyårsafton var Jonas och jag och åt kubanskt, sen pulsade vi vidare i snön hem till Jonny som hade fest. Allt som allt blev det en rätt lugn kväll. Fast ganska vild ändå i jämförelse med att vi i sista stund bara ville ställa in allt och glo på en film. Så taggade var vi. :)

Det blev bowling på nyårsdagen, och jag visade upp oanade talanger som lyckades vinna. Men det var nog bara en engångsgrej.

Sen passade vi även på att åka lite skidor precis som väldigt många andra. Det tog ungefär 20 min att göra ett åk: 19 min i liftkön och 1 min ner i backen. Men det var rätt mysigt ändå faktiskt.

Inga kommentarer: