tisdag 8 februari 2011

Godisgrisens bekännelser

Ni som känner mig vet att jag har en hel del laster. Äta godis och chips i tid och otid är nog den största ovanan jag har, även fast det inte är den värsta (men det är ett helt annat blogginlägg). Nu hade jag i alla fall bestämt mig för att inte äta snask denna veckan. Det gick sådär igår när jag hittade grillchipsresterna från helgen och tryckte i mig dem. Nu sitter jag på jobbet och våndas över att Mavala har skickat hit en massa choklad. Waaaaaj???

2 kommentarer:

jenny sa...

Åh det får mig att tänka på när jag och Linda skickade godis via internposten.. Det var kul och ett bra drag tycker jag.. Kanske inte så uppskattat av postgubben dock, eller cheferna;)

Hoppas allt är bra kram Jenny

Anna Nilsson sa...

Ja vilket roligt minne, ett snilledrag! :)