fredag 1 maj 2009

Blond swedish amateurs

Lovade ju att berätta mer om ondsdagskvällen, och nu har jag äntligen återhämtat mig.

Jocke (min käre gamle vän) har startat upp en ny stand up-klubb som heter Blond swedish amateurs som visar upp nya talanger. Fråga mig inte om namnet, hade väl varit lättare att döpa klubben till ngt som han själv kan uttala, konfrencier som han är.

Kvällen var riktigt lyckad, Jocke och de andra komikerna var hur roliga som helst. Extra guld i kanten fick kvällen pga ett "tjusigt" vip-bord där öl och shots var framdukade. Där stiftade vi även en ny bekantskap med Räven, en upcoming star som tagit över Jockes vänsterspalt i Dubbelbloggen.

Räven och jag.

Nathalie, Sandra och Sus.

Reven med sina nya polare Madeleine och Caroline.

Glada vip-gäster.

Lycklig liten familj?

Dags att åka hem?

2 kommentarer:

Mia sa...

Vad fin du är i håret!! :)

Elena sa...

Coola bilder =)

Utbildningen fick vi via Trygghetsrådet i brist på annat =)