fredag 4 mars 2011

Hello axe-handle

Jag har fått veta att jag idag kommer få en massa läsare från Australien. Detta pga att en vän till mig, som jobbar på australiska tidningen New Weekly (från Veckans NU! till New Weekly, originellt), har länkat till den klockrena Charlie Sheen-remixen från deras twitter. Läsarstormen har redan satt igång, jag som har en sån liten blogg trodde ju inte att det skulle vara överhuvudtaget möjligt att få utländska besökare.
Därför vill jag hälsa alla utländska läsare välkomna, och på en gång vara schysst och göra en liten översättning (precis som coola modemode-bloggerskor gör).
Tack så mycket Mira, och höre du du, vi saknar dig!


I have commen to know that I today will get a lot of readers from Australia. This is because a friend of mine, who works at the Australian magazine New Weekly (from Weekly NOW! to New Weekly, original), has linked to the bellclean Charlie Sheen-remix from their twitter. The reader storm has already started, I who have a so little blog didn't think it was overheadtaken possible to get foreign visitors.
Therefore, I welcome all foreign readers, and on one once be cool and do a little translation (just as cool fashion fashion bloggers do).
Thank you Ant, and hear you you, we miss you!


Inga kommentarer: