måndag 28 mars 2011

Partääääj!

Vilken helg det blev! Har fixat, förberett och haft mig inför min och Sandras gemensamma fölsedagsfest. Och va kul det blev! Lägenheten fylldes med runt 25-30 vänner, så det var ganska trångt (i köket iallafall där typ alla hängde). Men finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Glada värdinnorväninnor (maj gad va vit jag är)

Drottningen av rock (och disco?) Alex, Ingrid och Jonas.

Jessica och starka Sanna körde kvällens bästa pose.

Annika, nyss hemkommen från Thailand, och Anna (lite blekare men söt ändå).

Crowded runt snacksbordet.

Slagsmål på balkongen.

Och sist, men inte minst, öl på spyan.

Tack allihopa för en rolig kväll och en massa fina presenter!

Förresten, en fråga.: Om man (tex jag) har haft fest och sen råkar hitta en massa roliga och kulfula bilder i sin kamera...får man lägga upp dem på facebook då?

2 kommentarer:

Amalia sa...

Hehe, jag tror det är jag som är kinkigast, men jarå, så länge man inte blir ofrivilligt taggad! :)

Mira sa...

Åh vad roligt ni verka haft det!