onsdag 15 juli 2009

En uppmaning

Ska bara...sa Jonas när jag frågade om filmen. Så nu sitter jag framför datorn och väntar. Skördar min gård på Farm Town (facebook) tills jag inte har några pengar kvar. Funderar lite.

En sak slår mig. Vilka är ni egentligen? Jag ser ju att ni är några stycken därute som följer bloggen. Inte många, allra minst nu i semestertider, men det är ändå ca 20 personer om dagen som klickar hit.

Kan inte du lämna en kommentar och berätta vem du är och hur du hittade hit?

8 kommentarer:

MiaShopping sa...

Jag följer dig nu! Jättekul att ses i fredags. Har förresten inte din arbetsplats någon hemsida?

Heléne sa...

Det är ju jag... moster.... det vet du =)

anna sa...

jag läser! om du minns mig, från 144an en kväll (:

Jessica sa...

Och jag. Ena delen av Piff och Puff ;)

Pejtur sa...

Hej Anna!
Jag läser din blogg lite då och då.. ibland på natten, ibland på dan.. men bara när datorn är på.
Jag är en kille i mina bästa år som tycker väldigt mycket om gröt.. öl!
jag tycker väldigt mycket om öl menar jag..

Anna Nilsson sa...

Anna, klart jag kommer ihåg dig...trots min kanske lite "förvirrade" tillstånd...hehe. Men hur hittade du hit?

jennie sa...

Å så e det ju jennie från Kalmar såklart!!

cajza sa...

Jag håller koll på dig så att du inte flippar ut :)
puss puss Annacajsa