onsdag 15 juli 2009

Lyxlirardag i Båstad

Som vanligt hittar jag inte sladden till min "partykamera". Ni får hålla till godo med bilder från fredagen så länge. Dagen tillbringades i Båstad tillsammans med ett gäng tjejer från Yves Rocher, lite bloggar och tidningar.

Här har vi precis kommit till Båstad. Mira och Nathalie körde sina bästa modebloggsposer.

Yves Rocher bjöd på frukost och berättade om några av deras senaste produkter.

På tennisen hamnade jag bredvid Mia från "Mias shopping". Det var tur för mig det, eftersom hon hade koll på tennisreglerna efter en hel del Wii-spelande.

Sen bjöds det på lunch på Sand. Alla tjejerna kring vårt bord drack rosé och var nöjda och glada. Tills vi märkte att Yves Rochers danska gäster varit smarta nog att beställa in champagne...

Malin från Improveme och jag.

Härlig salladsbuffé på Sand.

Vädret var lite ostadigt men vi klarade oss med enbart lite dugg.

Spännande tennismatch. Slutet såg vi från VIP-läktaren där det bjöd på champagne och jordgubbar. Stekigt värre.

Inga kommentarer: