måndag 28 september 2009

Packat

Anledningen till mitt dåliga bloggande: Fyra dagar kvar till vi flyttar! Jag har haft fullt upp med att städa och packa, och däremellan har jag faktiskt hunnit med en del roliga grejer. I onsdags var Mira och jag på musikalen Hairspray på Chinateatern. Jag fick även besök av Rebecca från tordag till lördag.

Dessutom var jag, tillsammans med sju andra festglada tjejer, ute på krogrunda i lördags. Här kommer lite bilder från den kvällen:

Sandra och Mira på Primo Ciao Ciao där vi började vår barrunda med att äta. Bäst att ladda upp med kolhydrater innan alkoholen.

Sen var vi hemma hos Madeleine i några intensiva 20 min.

Jag, Madde och ccccchhhhampagnen.

På K Karaoke satte festen igång ordentligt!

Jag gillar att Carro verkligen försöker höra sig själv när hon sjunger...

Jag och Sandra dansar loss.

Efter ett tag, kanske en ganska lång stund, upptäckte Sus att micsladdarna åkt ut!


Tråkmåns.


Sen åkte vi till Cliff Barnes där jag "träffade" ställets huvudperson.

Foto: Anna Nilsson & Nathalie Stjernfeldt

Inga kommentarer: