torsdag 3 september 2009

Champagne och bitchfights på Make up store-festen

Make up stores fest igår kväll var påkostad! Visningen var helt fantastiskt glammig och glittrig. Hår, kläder och smink, allt var liksom lite för mycket. Men det är rätt skönt och avslappnade nu i lågkonjan då vi ska spara på allt!

Gåvopåsarna var uppenbarligen oxå rätt påkostade med tanke på det KAOS som blev när folk började köa till dem. Knuffande, gnällande och bråk mellan båda kändisar och icke-kändisar.

En av mina närmsta jobbarkompisar började bråka lite med en ganska känd person då denne försökte tränga sig förbi i kön. Själv stod jag ganska generad över hela situationen och tittade på, svettig och fnittrig. Idag däremot har jag asgarvat åt vad som hände. En sak som är ännu roligare är att den här s.k. kändisen kommer på besök till förlaget imorgon. Hahahaha, ska bli så kul att se när han får syn på min kollega!

En annan av mina kollegor hamnade nästan i slagsmål med en annan "kändis". Det går att läsa en ganska bra version av båda fajterna på Knivlisas blogg.

Här kommer iaf lite bilder från kvällen, helt utan blod och blåtiror.

Sus och Nathalie från bästa NU!

Lisa och jag kränger gratis-"mat".

Ryskt tema på den påkostade visningen.

Emilia de Poret uppträdde.

Annika och jag.

Jag och Sus.

Kvällens kändisspaning: Massor! Kolla in tex finest.se om du är mera nyfiken. Där finns även snyggare bilder från visningen.

2 kommentarer:

MiaShopping sa...

Otroligt pinsamt att vuxna människor inte kan stå normalt i en kö. Så fort det är goodiebags i närheten så blir folk som galna.

Anna Nilsson sa...

Jag vet, otroligt pinsamt... Och otroligt komiskt!