måndag 9 november 2009

Brudar på klänningsjakt

Julia på mitt jobb ska gifta sig i januari och jag var en av dem som fick äran att följa med för att leta efter klänningen med stort K (ärligt talat så fick alla som ville följa med...och självklart ville jag det).

I sann Frida Förlags-anda lyckades vi halvt om halvt bli utslängda från en av bröllopsbutikerna. Tydligen var de inte vana vid champagne och fnitter... Jag tycker faktiskt att vi skötte det ovanligt städat. Eller vad säger ni?

Jag smuttade bara lite...på ca tre glas.

Alla ville såklart prova slöjan.

Angelica drömmer sig bort.

Mira aka champagne-drottningen.

Cam x 2.

Söta Emelie.

Och bruden såklart!

Mira tog till flaskan.

Till slut hittade Julia en klänning som passade henne perfekt! Men den får ni inte se förrän i slutet av januari.

Efter all champagne och ansträngande (?) rådgivning var vi alla ganska hungriga och trötta i huvudet. Dagen avslutades därför på stammis-"haket" Vapiano.

3 kommentarer:

Julia-Tankestorm sa...

Hahaha Gulle-Anna!! Jag är såååå glad att du följde med och var bridezilla med mig!!

Men mitt bröllop är i slutet av januari...inte november. Så att du inte dyker upp på fel dag... :)

(Huvva vilken härligt osmickrande bild på mig...)

Anna Nilsson sa...

Hoppsan, skrev fel!
Osmickrande? Nu är du hård mot dig själv. Jag tycker du ser jättesnygg ut, förutom på den längst ner. Du kanske har fått i dig lite väl mycket champagne där?

Julia-Tankestorm sa...

På bilden längst ner är jag onekligen lite suddig i konturerna...