torsdag 5 november 2009

Kändiskåt, moi?

Igår var jag på invigning av restaurangen Supper här i Stockholm, kvällens mission var "networking". Eller egentligen bara kändisspaning. Här får ni se hur det gick:

Den här killen hade fullt upp. Han gjorde otroligt goda caipirinhas.

Nästan hela gänget: Sanna, Susanne, Nathalie, Mira och Charlotte.

Det här var maten. Ni kan själva göra matten. Mat serverat på små skedar + otroligt goda caipirinhas = ? (facit hittas längst ner)

Nu blev ni impade va? Jajamen, det är min nya polare Petra. Har ett pinsamt minne om att jag kan ha utbrustit: "Petra Mede, du är typ min idol!"

Jajamen, där sitter Nathalie och har ett förtroligt samtal med Beatrice Ask. Jag kunde ju inte gärna gå fram, hon är ju moderat för tusan.
För övrigt hängde Beatrice en del med Lulu Carter och Miss Inga. Spännande kombo.

Jag och Lasse. Otroligt trevlig man, känner honom vääääldigt väl. Uuuunderbar människa.

Rätt svar.

Idag mår jag som jag förtjänar. Men det var det värt för jag hade en jätterolig kväll!

5 kommentarer:

Mira sa...

Det var en väldigt rolig kväll. It was the best!

Hanna / Jasas sa...

Vad vuxna vi alla blivit, ändå :D

Anna Nilsson sa...

Vuxna? Haha nä det vet jag inte...

MiaShopping sa...

Haha, ser ut att ha varit en härlig kväll.

Anna Nilsson sa...

Det var det! :)