torsdag 20 maj 2010

Halmstadveckan i Stockholm

Det har varit jättesvårt att rensa bland de över hundra bilder jag har från förra veckan då min familjen Bernström var på besök, så det har tagit lite tid! Men här kommer de!

På onsdagen tog jag med syster till jobbet där vi hade "fredagsvin". Vi började i solen på kajen. Det är jag, Maria och Amalia på bilden.

Men efter ett tag blev det lite för kallt och vi fick bege oss in istället. Nathalie, jag, Maria och Lisa bjuder på våra bästa fotominer.

Sen gick vi på årets invigningsfest av MS Gerda på Norr Mälarstrand. Både Maria och jag hade lite otur med våra bestick, så vi fick dela på Lisas gamla.

Jag tittar ut ur kändisdjungeln!

Dagen efter kom lilla familjen och lunchade med mig i Hammarby stjöstad. Vi hann även med ett besök på Adidas-outleten. Här är Ester med sina nya fina skor, visst ser hon nöjd ut?

Samma dag, i Kungsträdgården under de underbara träden.

Min snygge pojkvän på väg till Skansen på lördagen.

Paparazzibonanza på Skansen.

Fatta att det var tråkigt när den där här lilla coolingen åkte hem igen!

Inga kommentarer: