tisdag 18 maj 2010

Det är tisdag idag.

Jag har knappt suttit vid datorn sen jag bloggade sist, när jag inte har jobbat alltså. När jag jobbar sitter jag bara framför datorn, därför är det lite skönt att låta bli när man är ledig.

Min syster + familj har varit på besök tisdag till söndag förra veckan, och vi har haft det jättemysigt. I morse laddade jag över alla bilderna från kameran, men sen hann jag inte med för Jonas tyckte att vi hade bråttom till t-banan. Men de kommer ikväll, eller imorgon bitti. Då ska ni få se på kameler, kändisfest, bebis, hopp och sånt där.

Förresten, Fredrik Lindström gick förbi för fem minuter sen. Jag måste jobba mitt i hans morgonpromenad. Han såg inte lika glad ut idag, däremot lite andfådd.

2 kommentarer:

Kicki sa...

Jag tror han kommer att gå förbi ditt fönster fler gånger, så kan du inte smygfota honom varje morgon och lägga på bloggen? "Dagens Fredrik" liksom? Det vore skitkul!

Anna Nilsson sa...

Haha det kanske jag borde göra! Det ska jag. Är det lagligt förresten? Hehe.