tisdag 29 juni 2010

Den kungliga bröllopsdagen

Jag tömde precis kameran på en massa bilder, och kom på att jag inte berättat något om bröllopsdagen. Alltså om kungabröllopet som jag INTE var bjuden till. Det var ett skämt, ett dåligt sådant. Nu hoppas jag att jag inte behöver förklara det igen. Förlåt. (mohaha)

På dagen var vi inbjudna till bröllopsmingel som Angelica och Sara fixade. Vi kollade såklart på bröllopet på tv:n, och för dem som inte blivitförvandlats till royalister så fanns det även en skärm som visade fotbolls-VM.

Jonas bänkade sig såklart framför den fantastiskt fina tårtan.

Sara, med den coolaste tatueringen (införskaffad på Designtorget).

De söta värdinnorna, medan vi väntade på kortegen vid Strandvägen.

Och där kommer vårt framtida kungapar! Och ja, jag erkänner. Det kom en tår. Lite för att det var så fint, lite för att mina kamera suger.

På kvällen var vi bjudna på 30-årsfest hemma hos Kristina i Danderyd, och även den festen hade såklart bröllopstema. Sandra och Jennie, som var på besök från Halmstad, hängde på.

En härlig dag och en rolig kväll!

Inga kommentarer: