söndag 13 juni 2010

Zombie walk

Zombie walk pågick i helgen, en fantastiskt konstig tillställning som ordnades för tredje året i rad här i Stockholm. Jonas och jag var såklart tvungna att spana in paraden!

Så här såg det ut i parken bakom Medborgarplatsen innan allt satte igång.

Hjälp!

At least zombies don't sparkle in daylight no matter how gay they are (looking at you Twilight). Haha, zombie med humor!

En riktigt läskig liten familj.

Ju långsammare zombie, desto bättre sades det.

Men de läskigaste var ändå de som lät som orcher. Ibland blev jag faktiskt lite rädd på riktigt.

Kunde han inte bara köpt en burgare innan de satte igång?



OBS! Jag kommer äta upp den som kopierar min film eller mina bilder utan tillåtelse.

2 kommentarer:

Maria sa...

Uuuuuuh, en zombieclown! Kan inte bli läskigare :-S

Anna Nilsson sa...

Inte lika illa som läskiga familjen dock! Men det högg till lite i magen när jag såg clownen, tänkte tillbaka på när jag såg på Det trots att jag var alldeles för liten!