torsdag 2 september 2010

Kvällen då vi rockade björnen! (typ)

Igår var jag på Rockbjörnen som i år hade festivaltema, vilket jag verkligen gillade! Massa musikerkändisar, som tex Salem al Fakir, Linda Sundblahd, Jerry Williams (!), Oskar Linnros) och inte en stilettklack i sikte.

Sanna, Angelica, Rockbjörnen, Camilla, Arna och Lisa posade loss.

Sen var det min tur, jag fick en riktig björnkram! Hade lite svårt att ta mig loss faktiskt...

The Ark var ett av banden som spelade. Jag måste verkligen börja gå på mer konserter, det är ju så jäkla roligt!

Lisa x 3 + Sanna = ?

Jag fastnade runt sminkspeglarna ett tag, man blir ju så vansinnigt snygg i det där ljuset. Det tyckte jag igår iaf! Sara och Julia ser ju inte helt illa ut heller.

Kvällen avslutades, för mig iaf, med Hoffmaestro. Vilket gäng, vilken energi, vilken urladdning!

Ikväll är det fest igen, men av en helt annan kaliber. Om ett par timmar ska jag befinna mig på Berns där Make Up Store har ett event, med FFAB som sponsorer. Temat är cocktail så nu åker blåsan och pumpsen på!

3 kommentarer:

Heléne sa...

Anna, du är snygg i vilket ljus som helst!

Anna Nilsson sa...

Tack moster! :)

Anonym sa...

Wihoooo!! The rock the bear the party!!! :)

/Julia