fredag 3 september 2010

Make up store-eventet

Jag var on fire igår! Sålde prenumerationer för FFAB på löpande band.

Inte. Men några av de personerna jag krängde på vårt erbjudande var Sandra Dahlberg och Jonatan Fagerlund, och de räknas väl ändå liiite extra?

Jag stod vid vår monter under en och en halv timme, precis när Make Up Stores fest och visning hade satt igång. Så vi kan säga att jag missade allt. Men en kollega var snäll nog att byta av mig en liten stund, så jag såg iaf slutet av showen. En annan kollega var ännu snällare och lånade ut lite foton till bloggen. Min egen kamera har nämligen gått i graven.

Nathalie var definitivt inte ensam med kameran i högsta hugg.

Alla modellerna samlade, med en Iphone i förgrunden. Säkert en modebloggare, det ser man ju! (och de var garanterat överrepresenterade under kvällen)

Inga kommentarer: