torsdag 2 december 2010

Is ute, is inne

Det var lite längesen jag var på event, lite längesen jag var ute överhuvudtaget. Och då menar jag inte ute som i att gå ut och festa, utan ute, att gå utanför dörren. Det är ju så fruktansvärt kallt! Men igår vågade jag mig ut i kylan för ett Make up store-event.

Is ute, is inne.

Ingen kändisfest utan kändisar. Och bekanta. Cissi (med rött hår) är en trevlig och rolig tjej jag träffar på lite då och då, hon hade med sig sina vänner Elin och...förlåt, jag har glömt namnet på tjejen bredvid. Men jag kommer ihåg att hon är född -86 i jungfruns tecken. Minnet är selektivt. Sen är det såklart Sara som står längst till höger.

Idol-Alice hostade (som i att vara värdinna) och sjöng.

Jag träffade Maria Montazami. Och ja, hon sa hej innan blixten gick av. Och ja, hon var jättetrevlig. Men vi diskuterade inte ostkrokar eller tassels. Hon verkade vara väldigt upptagen med besvärliga fans som ville fotas med henne. How rude! :)

Das models. Käcka och glada.

Fantastiskt god drink som jag ville klunka i mig, men det passade sig inte riktigt.

Inga kommentarer: