onsdag 15 december 2010

Min pojkvän is the best.

God kväll!

Kom precis hem och såg att jag fått en reklam-lapp av er, där ni erbjuder fri värdering av lägenheten samt ett bidrag på hundra kronor till SOS Barnbyar. Jag skulle kunna fylla i lappen och skicka in. Men eftersom vi inte har några planer på att sälja nu så tänkte jag att vi kan bespara både er och mig detta besök genom att ni helt enkelt sätter in 100 kr till SOS Barnbyar ändå? En ren win-win-win situation. Ni sparar lite arbetstid åt en mäklare, jag lägger inte någon tid på att låtsas vara intresserad av att sälja lägenheten, och SOS Barnbyar får 100 kr.

God jul och gott nytt år!

Mvh Jonas


Och här är svaret:

Hej Jonas!

Tack för ditt mail. Vi ska se till att SOS Barnbyar får de 100 kronorna.

God Jul och Gott Nytt År

1 kommentar:

Maria sa...

Jonas är lika klockren som vanligt! :D