fredag 18 juli 2008

Filmkväll


Jonas och jag åkte till Ikea igår för att köpa ett datorbord. Köpte på oss lite mer grejer, men inte så fasligt mycket som det brukar bli. Bra, för vi har verkligen inte utrymme att samla på oss mer junk.

Vi har fyllt brorsans vind med våra prylar, och nu visar det sig att det har brunnit där! Han har inte fått gå upp för att reka om ngt är förstört än, förhoppningsvis så är det ingen fara för våra grejer. Det finns inga värdefulla saker på vinden, men det är ändå tråkigt om t ex fåtöljerna skulle bli rökskadade.

Igår kollade vi även på film, Mulholland Drive. En av de konstigaste filmerna jag har sett! Det finns massor av teorier om vad filmen egentligen handlar om, men jag fattar ändå ingenting. Typiskt David Lynch skulle jag nog påstå, mystiskt och knasigt. Men jag gillar verkligen Twin Peaks!

Fire walk with me!

Inga kommentarer: