söndag 20 juli 2008

Planer


Det blev en tvättäkta dejt igår med middag på söder, glass i gamla stan och sen bio. Riktigt mysigt. Det var en sådär lagom skön lördagskväll. Stockholm känns väldigt lugnt överhuvudtaget just nu. De flesta har väl åkt på semester antar jag, bara hårt arbetande människor och turister kvar. Och Jonas då såklart. Men han kommer börja jobba hårt på att få ett jobb nu, det kommer ordna sig.

På tal om semester, så har jag ju faktiskt ingen. Men jag har funderingar på att ta ut några dagar till hösten eller vintern. Nathalie från jobbet kommer bo i New York från sept till dec. Jag (och Mira, kanske Sus?) funderar seriöst på att hälsa på henne några dagar. På ett sätt hade det varit perfekt. Jag vill verkligen se NY, Nathalie kommer känna till staden och vi får bo hos henne. Men jag får så dåligt samvete att lägga såpass mycket pengar (ca 4000) på att åka iväg ngnstans utan Jonas. Jag måste klura mer på det här! Jag vill ju verkligen till NY!

Idag vaknade jag vid 9, trodde jag var i Halmstad och kände mig allmänt förvirrad. När hjärnan hade lokaliserat sig så gick vi ut på en liten promenad på 45 min. Nu väntar jag på att Jonas ska bli färdig med sin frukost och sånt, så att vi kan bege oss in till stan. Söndagar är helt klart den ultimata shoppingdagen!

1 kommentar:

Mia sa...

Vad fin du är i håret! /Maria