fredag 28 november 2008

Julgransutställning och vodka.

På tal om Idol så sprang jag faktiskt på några av de svenska deltagarna igår igen. Eller...jag såg dem lite på avstånd okej. Jag och några tjejer från jobbet gick på julgranutställningen på Hotel Birger Jarl igår kväll. Det var ett antal utvalda kändisar som hade klätt granar. Där träffade vi lite roligt folk från bla Veckorevyn.

Vi gick sedan vidare till en fest på Mafiosos (Dominika Peczynski pr-byrå) kontor. Där bjöds det på Smirnoff, som typ var slut när vi kom (lika bra det), och en dikt och sång från Dominikas 8-åriga dotter.

När resten av gänget fortsatte till Riche och O-baren så tog min mogna sida över och tvingade mig att gå hem. Hade ingen lust att sitta trött och hängig (läs:bakis) på jobbet en fredag. Idag är jag glad för det.

Inga kommentarer: