fredag 14 november 2008

Stort meeting in Meat packing.

Okej, igår bloggade jag om att vi hade sett skådespelerskan Molly Sims på stan. Idag höjer jag ribban lite!
Gårkvällen började på ett riktigt sunkhak, som ändå blev väldigt najs. Vi drack drinkar i Texas supersize-modell, och det snålades inte med alkoholen! Jag tog två sippar margeritha och blev typ full. Men ja ja, tillsammans med varannan vatten (med en härlig smak av unket klor) så lyckades vi ändå klämma i oss en del.
Vi åkte sen vidare till Chloe, ett "hippt" ställe i East Village. Efter ännu ett par drinkar så tog vi en cab till Meat packing discrict och kom in på en club som heter Ten june. Och vem bestämde sig att dyka upp efter ett tag? Justin Timberlake! Mitt livs största kändisspaning! Fåniga flickor som vi är så drog vi ju såklart till "the trousersnake" som flugor till socker! Okej, jag tyckte det var lite pinsamt, men jag ville så gärna ha lite bildbevis och försökte ta en bild. Men oj, det borde jag inte gjort. Fick en liten utskällning av en vakt och kände mig sen ordentligt skamsen.
Nu i efterhand så har skammen lagt sig lite, och ersatts av en lycka över min skumma snapshot...
Eftersom jag inte har med mig min kamerasladd så dröjer bilderna till när jag kommit hem, men undertiden så kan ni spana in Nathalies blogg.

Inga kommentarer: