måndag 16 mars 2009

Födelsedagen

Vilken underbar födelsedag jag hade igår. Skidåkning i helt perfekt snö, solen skiner och livet känns riktigt bra. När vi inte har åkt skidor så har vi druckit öl i solen, badat bastu och slängt oss ut halvnäcka i snön, druckit champagne och sett solen gå ner... Perfekt!
Jag somnade som en stock runt halv tio och har sovit riktigt gott i natt. Just nu pysslas det med frukost, sen ska vi ut i backen igen.
Ikväll ska Anders, som fyller år idag, och jag ha kalas i stugan. Får se hur länge vi orkar hålla oss vakna!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman, ha det det så bra där uppe! kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott! :) Hoppas du har en riktigt härlig semester. Kram kram Annica

EMELIE sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT!!! Åk åt mig med, för jag kan verkligen inte stå på ett par skidor :) KRAM PÅ DIG!

Anonym sa...

Åh, vad härligt det låter Anna! Ha så skönt nu de sista dagarna, och kom tillbaka utvilad, vi saknar dig! kram

Anonym sa...

Eeh, det var alltså jag, Nathalie, som skrev det förra inlägget. Det var inte meningen att vara så hemlig =)