söndag 1 mars 2009

Strawtown unit

Helgen har varit kul och intensiv. Vi har haft finbesök från Halmstad (Jennie, Matte och Malin) så det var en del aktiviteter inplanerade.
I fredags "after workade" vi på Södra bar tillsammans med NU!-redaktionen, och igår var det shopping på schemat.
Lördagkvällen tillbringade vi först på restaurang La Cucharacha på Bondegatan och sen gick vi vidare till Göta Lejon och såg på en otroligt rolig stand up-show. Både Malin och jag hade ont i käkarna efter allt skrattande.
Nu har gänget åkt hem igen och jag vilar upp mig framför gamla avsnitt av Sanningens ögonblick. Otroligt fånigt program måste jag säga, ändå har jag fastnat.
Fastnade även på bild i fredags och hamnade på söta Karins blogg. Se hennes roliga inlägg här. Försök blunda för den stora häcken som oxå fastnade på bild, vet inte hur det hamnade där. Kanske dags för mig att gå i posing-skola?

2 kommentarer:

maria sa...

Jag har köpt Sue Ellen-tröjan på H&M. Är allt bra med dig annars?

Anna Nilsson sa...

Allting är bara fint, trots att det är måndag! :)