fredag 13 mars 2009

Mat och kalasande.

Dagen har gått i ätandets och kalasandets tecken. Åt en ceasarsallad till lunch på Sonjas Grek på Bondegatan med Veckans NU!-gänget. Lite senare på eftermiddagen bjöd jag på födelsedagsfika, marängswiss såklart. Fick jättefina presenter av tjejerna på jobbet, bland annat chhhhampaaagne och chhhheeeeesecake. Dessutom fick jag två väldigt välfyllda goodiebags att släpa med mig hem. Men innan jag åkte hem mötte jag upp pappa och brorsan som anlände till Stockholm idag. Jonas och jag tog med dem till Mississippi Inn där vi alla krubbade hamburgare. Nu sitter jag här, mätt och belåten med ännu fler fina presenter hemifrån. Bland annat ett helt rör med Lakrisal. Mums. Men attans, jag som hade kommit över mitt beroende...
Nu ska jag nog vara lite social istället, eller varför inte packa färdigt? Vi åker ju imorgon bitti.
So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Chhhhhaaaaaaaampagne!! ;) Happy holiday, finaste Anna! Skynda dig tillbaka!

Kram!

P.s. Jag kan hjälpa dig att ta itu med Lakrisal-issuen om det blir ett problem... ;)

Jennie Arnesson sa...

Fasen, var det igår du fyllde år? grattis, grattis! Ha det skitskönt på semestern!