onsdag 1 april 2009

Livemusik hemma

Det pågår en provspelning i vårt datorrum, så just nu lyssnar jag på el-gitarrspel till Nightwish-musik. Jag har varit med om värre kan jag tala om. Som när J höll på att spela in sin senaste skiva och Cidda skulle lägga sång. Det tog sin lilla tid, fick lyssna på Gullbrannabons skrålande i ett par timmar.
Det värsta ikväll är att jag vill få tag lite chipsrester som finns i köket, och då måste jag komma förbi hårtrockarna på ngt diskret sätt. Wish me luck!

3 kommentarer:

Alex Hummingson sa...

Usch då, ledsen för att det är jobbigt :(
Behöver dock en till gitarrist till Nightwish-gigget..

Anna Nilsson sa...

Haha nä det är inte alls jobbigt, jag borde ändå låta bli chipsen.

vivi sa...

Nämen, tittut!! Hur är det med dig , har du hamnat ända upp i Sthlms området, hur trivs du? Måste erkänna att jag saknar det lite grann ( flyttade ju dit efter BK-tiden)
Grattis till mosterskapet :D