torsdag 23 april 2009

Segasus.

Idag har jag varit helt otroligt trött. Dagen har segat sig fram i snigelfart... Varför? Jag är väl inte lika ung, fräsch och pigg som förr längre....suck... Men det får det vara värt för jag hade riktigt trevligt igår kväll.

Onsdagskvällen började med att bästa chefen Mira bjöd på tapas på Mamas & tapas på Kungsholmen. Gott! Kommer absolut gå dit igen! Ett stort minus var dock att de tog betalt för att hänga in jackan, någon jag har väldigt lite förståelse för...

Efter att vi krängt massa god mat och hällt i oss lite vin så åkte vi iväg till Berns där Pauline hade releasefest. Hennes nya platta är super så förväntningarna var höga. Men trots att NU!-redaktionen befann sig i matkoma så kunde vi skaka loss, iallafall lite. :) Jag var riktigt sugen på att stanna kvar efter spelningen, men idag känns det väldigt skönt att jag åkte hem i hyfsad tid.

3 kommentarer:

knivlisa sa...

Heeej!!!! ja I know! Jag lånade din bild också där.. Tack för lånet, trots att jag inte frågade om lov :)

knivlisa sa...

hehe nu har du fått en bildbyline..

Daniel sa...

Så åldern har tagit även dej?