fredag 28 augusti 2009

Bloody friday

Här i Stockholm pågår Popaganda för fullt. Det är fredag och vanligtvis brukar jag vara ute på stan eller på ngn fest vid den här tiden. Idag stannar jag däremot hemma och glor på den här serien:En helt och hållen överskattad vampyrserie som egentligen är ganska tramsig. But I like it. Har alltid varit förtjust i serier, filmer etc om så kallade "vanliga" människor med övernaturliga förmågor. Förutom True Blood så gillar jag även tex X-men och Heroes. Ganska nördigt.

3 kommentarer:

Mia sa...

Undra om denna nördighet är ärftlig, med tanke på att både jag och Hasse tycker om sådana serier och filmer :)

JJ Rockford sa...

Där kanske vi har hittat våran andra likhet. Vi kanske inte är så olika ändå?

jennie sa...

Kollade ju st på första avsnittet på SVTPlay, kommer jag kolla vidare på! Verkar bra!