måndag 10 augusti 2009

Brytpunkten

Det var längesen jag bloggade. Och det var längesen jag lipade såhär mycket. Japp. Jag har lipat hela vägen hem från stan. Eller hela vägen hem från Bindefelt-festen på Café Opera. För när jag satte mig på tunnelbanan på väg därifrån så märkte jag att alla mina bilder från min partykamera var borta. Det innebär nästan ALLA mina bilder från semestern, ALLA mina bilder från helgen, och ALLA mina bilder från kvällen.

När jag kom hem så fortsatte jag böla. Men Jonas tog lugnt kameran från mig, och LÖSTE DET! Han tog fram alla mina bilder som inte ville komma fram trots att jag "startade om" kameran ett antal ggr. Jag är honom evigt tacksam för till exempel de bilder som föjer:

Jag, Nathalie och söta Mia.

Lisa och Lena PH.

Jag och supertrevliga Lulu.

Lisa , Tompa och Sanna.

Jag, Annika och Sanna.

Det avgör saken. Jag börjar blogga igen!
NU ska jag krama mina underbara pojkvän!

1 kommentar:

MiaShopping sa...

Vilken tur att det löste sig med bilderna! Jättekul att se dig igen.