torsdag 20 augusti 2009

Lantisen

Efter snart 1,5 år i hufvudstaden är jag fortfarande en lantis. Det tar sig uttryck på olika sätt. Ikväll handlade det om att jag gav bort delar av min otroligt fina goodiebag på bussen.
Ett nagellack. Vassego!
Jag antar att jag efter en kväll av gratisvin och sånt där annat trevligt inte riktigt anser mig vara värd alla de där prylarna.
Men som tur var gav jag inte bort ALLA grejer på bussen. Det jag har kvar kommer jag ge till Sandra (som klär bra mycket mer i varma färger än jag) och mamma (som älskar Dermalogica men inte kan hitta deras produkter i Halmstad.
Vassego! (men parfymen behåller jag själv).

Bloggar mer om min roliga kväll imorgon!



Uppdat: Vid närmare eftertanke, bakis-kitet från Dermalogica behåller jag själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det bonnigt att ge bort saker då eller? :-O