måndag 22 mars 2010

En liten bilolycka

En vän till mig (no names) var ute och åkte i sina föräldrars nya bil igår. Hon var rätt bakis sen lördagen och kände att hon var tvungen att spy. Hon kunde verkligen inte vänta till nästa avfart utan vevade istället ner rutan och spydde rätt ut genom fönstret.

Inte så smart!

Den spyan som inte klistrade sig fast utmed bilen hamnade istället på henne! Resten av bilfärden hade hon gammal mosad banan i håret!

Hennes kommentar: "Försök du spy i 120!"

Hahaha, jag knäcker mig så fort jag tänker på det!

Förlåt X att jag skriver om det här, men det är ändå ingen som fattar vem du är. Hoppas jag. :)

4 kommentarer:

jennie sa...

hahaha! Oerhört kul! Hälsa hnne det, vem det nu är! :)

Anonym sa...

Alltså var hon så bakfull hade hon antagligen fortfarande promille i kroppen och körde rattfull. Jättekul...

JJ sa...

Bäste rättrådige och anonyme kommentator: Var någonstans i inlägget står det att det var hon själv som körde?

Anna Nilsson sa...

Precis, min bakfulle vän satt i passagerarsätet.