onsdag 17 mars 2010

Överraskningsfest för MOI!

Nu fick jag äntligen lite tid över. Jag väntar på att tryckeriet ska lägga upp hela tidningen på nätet så att vi kan godkänna den innan den går till tryck.

Ihelgen var jag ju som sagt i Halmstad. Jag hade tagit ledigt på fredagen så jag kunde spendera riktigt mycket tid med systeryster och lilla Ester. På lördagen var det namngivning för Anna Ester Lovisa, det var verkligen fint. Hennes pappa Henke har lagt upp bilder här.

Efter namngivningskalaset åkte jag hem till mamma o pappa och vilade lite, för att sen bege mig vidare för att hälsa på kompisarna. Planerna var att bara dricka vin och snacka lite...men tji fick jag.
När vi kom hem till Tessan var hela lägenheten nedsläckt. Inte ens när jag hörde ett gäng med folk som började sjunga "Ja, må hon leva..." fattade jag vad som pågick. Det tog ett tag innan min hjärna lyckades förstå att de hade arrangerat en överraskningsfest för mig! Fina vänner!

Frida hade bakat en fantastiskt god glasstårta! Jag fick såklart blåsa ut ljusen och önska mig något (vad jag önskade håller jag hemligt).

Temat för festen var Hawaii och hela köket var som en färgexplosion!

Fruktspett och cocosnötter. De hade verkligen gått in för temat! Alla hade dessutom flipflops på sig. :)

Hela gänget samlade, förutom lilla Ellie (9 mån gammal) som fick åka hem lite tidigare och Zacke (1,5 år) som blev trött och fick lägga sig.

Tack så mycket än en gång allihopa!

Bilderna har jag och Martina Persson tagit.

Inga kommentarer: