tisdag 24 februari 2009

Dagens händelser

Det var tre månader sen jag var på gymmet. Och det märktes idag när jag äntligen åkte dit. Vågen visade att jag väger två kilon mer...ajaj...även maskinerna på gymmet kändes lite tyngre... Nu blir det till att träna mer och oftare!

För att fira morgonens gympass så åt jag en helt ljuvligt god glass på eftermiddagen. Susanne var iväg en timme eller två för att gå på glassvimmel à la Bindefeld, det förlät vi henne snabbt för när när hon delade med sig av goodie-bagen. :)

Dagens tredje stora händelse var att Katrin Schulman hälsade på idag. Det var inte mig hon hälsade på tyvärr. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad hon gjorde där, lämnade lite grejer till tidningen Glaze tror jag. Själv satt jag mest vid min dator och försökte låta bli att se starstruck ut.

Inga kommentarer: