tisdag 3 februari 2009

En helt galen vecka!

Den vanliga anledningen till att jag brukar ha lite blogguppehåll brukar vara att jag har för mycket att göra på jobbet, eller att jag inte anser mig ha något roligt att skriva om. Denna gången har jag haft sjukt mycket kul att skriva om. Men jag har inte riktigt hunnit.

Snabbrepris:

Måndag: Bio med Jonas. Yes man. Riktigt rolig.

Tisdag: Stand up på Ego.

Onsdag: Drink på PR-byrån Star, Modeveckan-grej på Café Opera, Linda Rosings 35-årsfest (ja, du läste rätt) på White Room.

Torsdag: Lunchkonsert med Pauline på Mosebacke, champagne och genomgång av mineralpuder på Make Up Store.

Fredag: Café Opera med Sandra och Lalle. Förutom det så gick Jonas och min bil sönder + Lalle blev av med alla sina pengar i en "hackad" bankomat.

Lördag: Sömn.

Söndag: Vila.

Förstår ni nu varför jag ligger lite efter i bloggandet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Anna... Linda Rosings födelsedagsfest *skakar på huvudet*..... ja ja =)

Kramar Moster