torsdag 5 februari 2009

Kändisvimmel och hemlängtan.

Om jag stressar så hinner jag med nästa buss och kommer till jobbet tidigt. Men jag orkar inte riktigt idag, sitter hellre kvar och latar mig framför datorn några minuter till.

Make Up Store-grejen igår var ganska lam. Alldeles för mycket folk (japp, en hel del kändisar*), vilket gjorde att man inte såg någonting av själva visningen. Dessutom fick man betala i baren, vilket kanske är lite förmätet av mig att gnälla på, jag vet! Men jag gillar Make Up Stores produkter ändå, så de är förlåtna...

Idag känner jag mig blödig, och har till och med lite hemlängtan. Ärligt talat så är det inte så ofta jag har det längre. Jag saknar såklart familj och vänner, men jag brukar ha så fullt upp med annat så känslan hamnar i skymundan.

(*som tex Velvet, Veckans NU:s krönikör Daphne León, och...va fan....kommer inte på fler just nu och nu börjar jag få bråttom till bussen!)

Uppdatering: Du som är nyfiken på kändisarna på plats kan spana in vimlet på finest.se's vimmel.

Inga kommentarer: