lördag 14 februari 2009

Om du inte redan visste...

Du heter? Anna
Hur gammal är du? Snart 27
När fyller du år? 15 mars
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jonas, om han inte redan är i närheten. Annars låter jag nog bli att ringa folk när jag känner mig ledsen.
Vilken tid gick du upp idag? 07.45
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej, det är min hyresvärds säng. Men han var inte i den.
Har du sovit ensam inatt? Nej, Jonas låg bredvid mig som vanligt.
Har du strumpor på dig nu? Nej, jag har på mig mina otroligt snygga moccasiner.
Vad gjorde du igår? Jobbade, festade med jobbarkompisarna.
Vad ska du göra ikväll? Kolla på Melodifestivalen, äta chips.
Vad ska du göra imorgon? Gå på lägenhetsvisning, träna, fixa utväxten.
Är det okej att gråta? Japp.
När grät du senast? Det rann en eller två tårar i förgår.
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren
Laddar du ner musik och filmer från internet? Pass.
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa ny bil och investera i en lägenhet.
Bär du glasögon eller linser? Glasögon på jobbet.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Självklart inte.
Solar du ofta? Nej, och det syns.
Är du bra på att laga mat? Jag är bra på att äta mat.
Gillar du att dansa? Om musiken är bra så.
Hur vig är du? Som ett kylskåp ungefär.
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgon.
Vilken ögonfärg har du? Blå.
Vilka hårfärger har du haft? Olika nyanser av blont, brunt, svart, rosa, orange, råttfärgat osv.
Röker du? Det händer. Lite för ofta. Ja.
Senaste låten du hörde? Dream, Dizzie Rascal.
Vad gör du på helgerna? Festa, shoppa, kolla på film, gå ut o äta, städa, veckohandla (?).
Brukar du bädda sängen? Ja, varje dag faktiskt.
Vad var det senaste du sa? Jag ska bara äta frukost först.
Vem kramade du senast? Jonas.
Saknar du någon nu? Ja.
Vem ringde dig senast? Nathalie.
Var du glad igår? Nej, inte direkt. Jag var rätt tråkigt depp och opepp faktiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentar :)
Finns fortf mkt att lära sig bara,men man måste ha tid att sitta och pilla i inställningarna också :)
Men jag får köra en motkommentar för ja tycker din blogg va fin me :)
Så du är en hstd tjej bosatt i sthlm?