fredag 15 oktober 2010

På begäran

Det är faktiskt min allra första "på begäran"-rubbe. En klassiker för många kända bloggar, de som har mängder med besökare och får massor av kommentarer de inte har tid att besvara.
Själv ligger jag i lä med kommentarer...och okej då, besökarantalet ligger ju inte heller speciellt högt. Men nu har Sanna bett mig (muntligen) blogga om gårdagen ungefär 2-3 ggr. Inte för att det egentligen hände ngt speciellt...men här kommer det:

Igår hade restaurang Bauer fest för att fira sitt 3-årsjubileum. Jag har hängt där en del i mina stockholmsdagar så det kändes ju helt rätt att bli inbjuden till kalaset. :)

Kolla in drinkarna, kolla in de tindrande ögonen! Mm, det var gott. Det räckte dock med två, sen åkte jag hem. Då hade jag fått min glamour- och kändisdos för en dag. Jag menar, Bengt-Åke Varg var ju där! Sara och jag var sjukt starstruck. Sanna och Nathalie verkade dock inte riktigt fatta hypen.


Inga kommentarer: