torsdag 7 oktober 2010

Partypingla - drabbad av senaste kändisepidemin

På bröllopet jag var på förra helgen, hade brudparet ansträngt sig med att göra ett häfte med beskrivningar av alla gäster. Jag tycker det var en riktigt kul grej att göra, och verkligen något jag själv ska skriva om jag någonsin får gifta mig. Så här beskrev de mig:

Så jäkla coolt, är jag en sån tjej alltså? En partypingla? Haha :)

Denna veckan har varit allt annat än party. Om man bortser från måndagen då vill säga (det blir iofs bara två dagar/kvällar kvar...jag kanske är en partypingla ändå?). Har känt mig trött och krasslig sedan dess. Och jag tror jag har lokaliserat smittokällan!

Klicka här för att se vilken kändis som borde legat hemma och kurerat sig, istället för att gå på vimmel och smitta mig!

I och för sig kanske även jag borde varit hemma denna vecka, istället för att vara på jobbet och smitta ner min kollega Sanna.

Inga kommentarer: