söndag 10 oktober 2010

Söndag

Fortfarande sjuk. Inte gjorde jag saken bättre genom att gå på fest igår. Men jag ville ju inte missa Saras födelsedagskalas! Sara bor bara på 20 kvm, så hennes kompis Maja lånade ut sin lägenhet i Solna för festen. Wow, snacka om en riktig kompis.

Födelsedagsbarnet med en present.

Idag har jag varit riktigt rastlös, och för ovanlighetens skull la jag min energi på städning. Det var pinsamt stökigt här hemma. Vi brukar alltid storstäda när vi ska få besök, och jag ska erkänna att det var riktigt längesen vi hade det senast.

Jag passade även på att rensa lite bland mina halsband. Sen fick jag Jonas att sätta upp några krokar i garderoben, där jag hängde upp dem. Trots rensningen så har jag fler än vad jag trodde! Jag får nog ta och köpa en eller två krokar till, för jag lär ju inte sluta shoppa...

Inga kommentarer: