fredag 23 januari 2009

Jäkla tjuv.

Här offrar man en biokväll för att trycka i tvättstugan, när man upptäcker att ngn jävel har hångt på låset och snott tvättiden. Skit oxå. Nu håller jag tummarna för att drop in'en blir ledig snart. Annars har jag ingenting att ha på mig på Miras fest imorgon kväll. I och för sig så är det sommartema på partajet, så jag kanske kan knåpa ihop en bastkjol och kränga på mig förra (eller rättare sagt förrförrförrförra) säsongens bikiniöverdel. Men det kan nog bli svårt att komma in på spyan då känns det som...gästlista eller ej.

Förutom det så har jag faktiskt haft en riktigt härlig jobbdag. Idag unnade gänget sig en långlunch på Koh Pangan och lite senare på Muffinsfabriken. Mmm gott! Nu ska jag jobba lite extra på muffinsformen genom att kränga i mig lite chips.

Inga kommentarer: